Covid-19 Update

  1. Home
  2. chevron_right
  3. Covid-19 Update

Hieronder treft u de meest recente informatie betreffende het Covid-19 pandemie

Kan ik een offerte aanvragen?

Wij zijn conform de richtlijnen van het RIVM aan het werk. Alle aanvragen worden zo snel mogelijk behandeld. Wel kan het zijn dat dit iets langer duurt dan u van ons gewend bent

Hoe vraag ik een offerte aan?

U vindt ons assortiment op deze website. U kunt de gewenste producten in uw aanvraag plaatsen. Wanneer uw aanvraag compleet is, kunt u uw aanvraag afronden door de aanvullende gegevens als afleveradres en datum in te vullen.

Is een offerte-aanvraag vrijblijvend

U kunt via de website een geheel vrijblijvende offerte aanvragen. Na het indienen van uw aanvraag, ontvangt u van ons de vrijblijvende offerte per email. U kunt deze bevestigen, aanpassen, of annuleren

Ik heb een opdracht geplaatst, maar wil deze wijzigen, kan dat?

U kunt uw order tot 72 uur (3 werkdagen) voor aanvang van het levermoment wijzigen. Deze wijziging kan zowel betrekking hebben op het factuur- of afleveradres, alsmede de aantallen van de bestelde producten. Mocht uw de order binnen de 72 uur voor levermoment wijzigen, kan het zijn dat uw order reeds is verwerkt. Wijzigingen zijn daarmee niet meer mogelijk

Ik heb de opdracht reeds betaald, krijg ik het verschil terug?

Mocht u de aantallen en/of producten in uw opdracht wijzigen, kan het zijn dat u recht heeft op geld terug voor het teveel betaalde bedrag. Deze verrekening zal aan de hand van het reeds door u betaalde bedrag voldaan worden. U ontvangt hiervan een creditfactuur. Normaliter wordt het verschil binnen 72 uur teruggeboekt op het rekeningnummer waarmee betaald is

Ik heb de opdracht reeds betaald, maar wil de opdracht graag uitbreiden. Hoe moet ik het verschil betalen?

Wanneer u uw opdracht wilt wijzigen in aantallen, kan het zijn dat u dient bij te betalen. U ontvangt daarvan een extra factuur met het nog openstaande bedrag

Ik heb een opdracht geplaatst, en betaald. Kan ik deze nog annuleren?

U kunt uw order tot 72 uur voor aanvang van het levermoment annuleren. Dit geldt uitsluitend voor opdrachten welke zijn aangevraagd via onze website. Tot 72 uur voor aanvang is dit geheel kosteloos. Binnen de 72 uur kan het zijn dat er kosten in rekening worden gebracht voor het voorbereiden van de order. Deze kosten zijn op aanvraag, en bedragen maximaal 40% van de totale huursom

Ik heb geannuleerd. Krijg ik mijn reeds betaalde geld terug?

Wanneer u uw order heeft geannuleerd, krijgt u het betaalde bedrag terug. Dit zal geschieden aan de hand van een creditfactuur. Deze krijgt u per mail toegestuurd. De terugbetaling zal plaatsvinden binnen 72 uur na het versturen van de creditfactuur op het rekeningnummer waarmee betaald is.